Erik Broers

Voorzitter
Inmiddels zit Erik al weer 22 jaar in het inkoopvak. Eerst als inkoper voor Goossens Wonen & Slapen en de afgelopen 12 jaar als inkoper voor Swinckels Family Brewers, beter bekend als Bavaria. Samen met een aantal collega-inkopers vormen zij de afdeling Global Procurement en zijn verantwoordelijk voor alle aankopen binnen de organisatie. Erik is gevraagd om naast zijn vaste baan voorzitter te zijn voor de Stichting Lopend Buffet. Het bezig zijn met iets totaal anders dan zijn huidige vak spreekt hem hierin erg aan. Daarnaast kijkt hij uit naar de samenwerking met zijn medebestuursleden.

Wayka Veldman

Secretaris
Wayka heeft maatschappelijk Werk gestudeerd en daarna veel ervaring opgedaan in de (jeugd)zorg en jeugdhulpverlening. Zij heeft o.a. gewerkt met minderjarige asielzoekers, (doof)blinde en meervoudig gehandicapte jongeren. Inmiddels werkt ze al geruime tijd als gezinscoach in gezinnen waarin meerdere problemen op verschillende leefgebieden zijn ontstaan. Sinds 2015 is Wayka secretaris bij Stichting Lopend Buffet vanwege haar interesse voor maatschappelijke vraagstukken en problematiek van kwetsbare mensen en groepen.

Gideon Burgel

Penningmeester
Na een carrière bij een groot accountantskantoor en verschillende internationaal opererende bedrijven is Gideon in 2007 zijn eigen administratiekantoor begonnen. Dit heeft hij na zijn pensioenleeftijd verkocht, waarna er tijd vrij kwam voor de dingen die hij echt leuk vindt, zoals sporten, reizen en vrijwilligerswerk. Dat vrijwilligerswerk betreft naast Stiching Lopend Buffet het adviseren van opstartende bedrijven in ontwikkelingslanden op het gebied van business development en administratie.

Onze ambassadeurs

Attje Kuiken (Tweede Kamerlid en fractievoorzitter)
Jennifer Artz
(manager BBS De Kruiskamp)
Willy den Ouden (commercieel directeur J. van Esch)

Jaarverslag

Wil je ons jaarverslag van 2019 inzien? Klik dan hier.
Wil je ons jaarverslag 2020 inzien? Klik dan hier.
Wil je ons jaarverslag 2021 inzien? Klik dan hier.