Erik Broers

Voorzitter
Inmiddels zit Erik al weer 22 jaar in het inkoopvak. Eerst als inkoper voor Goossens Wonen & Slapen en de afgelopen 12 jaar als inkoper voor Swinckels Family Brewers, beter bekend als Bavaria. Samen met een aantal collega-inkopers vormen zij de afdeling Global Procurement en zijn verantwoordelijk voor alle aankopen binnen de organisatie. Erik is gevraagd om naast zijn vaste baan voorzitter te zijn voor de Stichting Lopend Buffet. Het bezig zijn met iets totaal anders dan zijn huidige vak spreekt hem hierin erg aan. Daarnaast kijkt hij uit naar de samenwerking met zijn medebestuursleden.

Gwen Mertosentono

Secretaris
Mijn naam is Gwen. Energiek, bevlogen en altijd nieuwsgierig naar de potentie in iemand. Groei en ontwikkeling geeft een goed gevoel, voldoening en energie, als individu en als team. Als verbinder pur sang ga ik altijd op zoek naar het beste voor beide/alle partijen. Met ruim 15 jaar ervaring binnen diverse branches (marketing, onderwijs, techniek en bouw) en type bedrijven (mkb, corporate en semi overheid) sta ik midden in de dynamische wereld van marketing, sales en communicatie. Een bijdrage leveren aan het creëren van bewustwording van maatschappelijke thema’s en de ontwikkeling van kinderen is waar ik mij graag voor in wil zetten, want ontwikkeling begint bij jezelf en groeien doe je samen!

Roel Vrijsen
Penningmeester
Roel is 42 jaar geleden geboren in Tilburg. Daar woont hij nog steeds, samen met zijn vrouw, twee pubers en een hond. In het dagelijks leven runt hij zijn eigen administratiekantoren in de regio Tilburg. In zijn vrije tijd houdt hij zich graag samen met een vriend bezig met een uit de hand gelopen hobbymatige bierbrouwerij en is hij leider van het voetbalelftal van zijn zoon en kijkt hij graag voetbal vanuit het Willem II Stadion. Het penningmeesterschap vormt voor Roel een mooie aanvulling op zijn normale bezigheden, vanwege de afwisseling en het maatschappelijk aspect.

Onze ambassadeurs

Attje Kuiken (Tweede Kamerlid en fractievoorzitter)
Jennifer Artz
(manager BBS De Kruiskamp)
Willy den Ouden (commercieel directeur J. van Esch)

Jaarverslag

Wil je ons jaarverslag van 2019 inzien? Klik dan hier.
Wil je ons jaarverslag 2020 inzien? Klik dan hier.
Wil je ons jaarverslag 2021 inzien? Klik dan hier.
Wil je ons jaarverslag 2022 inzien? Klik dan hier.